söndag 6 januari 2008

Vill ha: Rosa Ljung

[Bild: Blocket.se]


Älskar krukorna från Rosa Ljung, det vill säga de vita, de som inte är målade. Har än så länge lyckats samla på mig 10 stycken varav en är en underbar blå ampel. Äger faktiskt minst ett ex av varje sort som finns på bilden ovan utom de målade. Mitt mål är att bara ha Rosa Ljung krukor till mina blommor och faktiskt egentligen inte ha några andra alls.
Är det bara jag som känner så här inför Rosa Ljung? Och är det bara jag som anser att de absolut går att blanda in i den moderna stilen?

Ska försöka ta bilder på mina krukor, de är så mycket finare med blommor i.., och lägga upp här på bloggen inom en snar framtid. Måste bara få tid..

Har även "vårpyntat" mina byråer, gick liksom inte att låta bli. Blev så insprirerad av alla inredningsbloggar som visade upp sina hem där de slängt ut julen och välkomnat våren istället. Ska försöka lägga upp bilder på även det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Klart att du f¨år följa med. Jag ligger kvar på AB men under Humlan.
http://blogg.aftonbladet.se/20458

Titta gärna in

Karolina