fredag 29 februari 2008

Ytterligare en lista

Hittade denna lista hos Fröken Fräken och eftersom jag inte hade något bättre för mig:

  • Nämn något som gjorde dig glad igår: Ikeabesöket med G
  • Vad gjorde du kl 08 imorse? Gick till jobbet
  • Vad gjorde du för 15 min sedan? Hittade denna listan
  • Det sista du sa högt? "Tack för lånet! Hoppas vi inte hade sönder den.."
  • Vad har du druckit idag? Grönt te, vatten och jos
  • Vad var det senaste du åt? Färsbiff med råris, sås och grönsaker
  • Vad var det senaste du köpte? Sängkläder och klädhängare
  • Vad är det för färg på din ytterdörr? Dörren är vit, i alla fall var den det från början
  • Vad är det för väder hos dig nu? Regnigt, ganska ruggigt och grått
  • Godaste glassmaken? Svårt att bestämma mig, någon med choklad i
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej. Eller kanske.
  • Sover du tungt? Beror på, för det mesta ja.
  • Drömmer du mardrömmar? Ja, ibland, men nu var det ett tag sen sist
  • Trivs du med ditt jobb? Ja, för det mesta, när jag har saker att göra..
  • Favoritklädsel? Jeans och tröja. På sommaren klänning..
  • Favoritlåt just nu? Björn Gustavssons kärleksförklaring till Carina Berg
  • Vad ser du om du tittar till höger? Utsikten genom fönster, det vill säga en lyftkran, en motorväg och en massa träd
  • Vad gör dig glad just nu? Tanken på att det är fredag och jag ska träffa the girlz ikväll
  • Vad ska du göra härnäst? Kolla om min ändring fått mobilen att fungera som den ska
  • Höger el vänsterhänt? Höger
  • Humör just nu? Fredagslycklig
  • Favoritgodis? Marianne
  • Kläder just nu? Svartblåa jeans, vit topp och röd kofta
  • Sommarplaner? Weekend i Stettin och en vecka i Stockholms skärgård är allt som är planerat än så länge
  • Hur många kuddar sover du med? En, och en pojkvän
  • Spelar du ngt instrument? Blockflöjt, tvärflöjt, piano och gitarr. Mer eller mindre..
  • Morgon eller nattmänniska? Beror på, just nu morgonmänniska
  • Vad är viktigast för dig? Trygghet och lycka
  • Är du kittlig? Under fötterna, ibland
  • Snarkar du? Inte vad jag hört..
  • Stjärntecken? Fisk
  • Äckligaste insekten? Kackerlackor a lá Spain
  • Stökigt el välstädat? Lagom städat, tycker om när det inte är stökigt omkring mig
  • Längtar du mest efter nu? Att våren kommer på riktigt, helgen och att få flytta

Passar på att utmana alla att vara på denna lista!

1 kommentar:

jennys hus sa...

roligt med listor, ska ta och göra den nån dag framöver. Trevlig helg!! Kram/jenny