onsdag 19 mars 2008

Pimpat sovrum


Lovade ju att visa bilder på hur G's sovrum blev när de nya kuddarna kom på plats och nu har jag äntligen kommit mig för att lägga upp bilderna. Tyget kommer från Ikea och ingår i serien Patricia som jag är väldigt förtjust i. Ville ha den hemma hos mig men den passade inte så då fick G ha den hemma hos sig istället.

Jag skulle vilja följa upp det orange i kuddarna med kanske lite lyktor och en pläd men G gillar inte orange så det får helt enkelt va. Men jag är grymt nöjd med resultatet, här kan ni se hur det såg ut från början.



4 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vad fina kuddarna blev!

Kram Annica

Sofie sa...

Snyggt! Är tyget från IKEA?

Fröken Fräken sa...

Roligt att se hur det ser ut hos dig! Precis det där tyget har jag varit på jakt efter länge, men det finns då aldrig inne på mitt IKEA. Ska man behöva kidnappa en varutransport eller? Glad påsk!

jennys hus sa...

Jättesnyggt!!! Lite sent att önska glad påsk men jag hoppas du haft en bra påskhelg:) Kram/jenny