onsdag 21 maj 2008

Long time no see

[Foto: Personligalmanacka.paulanders.com/]

Har varit borta alldeles för längre för länge från bloggen. Har saknat att kontinuerligt skriva inlägg och lägga upp bilder men tyvärr har varken tiden eller orken funnits. Men nu är det dags för nya friska tag och jag ska verkligen skärpa mig. Har bland annat investerat i en ny kalender från sidan Personligalmenacka som jag hoppas ska få mig lite mer strukturerad, om inte annat kommer jag att ha något fint att titta i medan jag stressar runt..

Förhoppningsvis kan jag berätta något spännande inom en snar framtid, något som defensivt kommer att inspirera mig till att skriva inlägg.. Men mer om det senare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den almanackan har jag oxå spanat in - suveränt när man själv kan komponera den!