onsdag 3 september 2008

Ännu en pläd till samlingen?

Plädar är för mig lite grann som kuddar, eller nej, de är faktiskt precis som kuddar. Man kan helt enkelt inte ha för många. Ikea har fått in ännu en filt i sitt sortiment och den ser gräsligt skön ut. Finns det något bättre en kulen höstkväll än att krypa upp i soffan inlindad i en filt och läsa en bra bok?

På tal om böcker har jag gått med i Akademibokhandels Läsecirkel. Förhoppningen är att jag ska läsa mer och läsa sådant som jag inte läst annars. Just nu läser jag Jens Lapidus: Aldrig fucka up. Hur gör du för att hitta nya böcker?

[Bild: Ikea.com]


Andra har bloggat om och .

3 kommentarer:

jennys hus sa...

Håller med dig. Kuddar & filtar kan man ha hur många som helst av. Trevlig helg/jenny

Anonym sa...

Jag skulle gärna vilja ha Ofelia från Ikea, den ser så himla mysig ut. Ha en trevlig helg, kram Sandra

Fröken Fräken sa...

Jag lär säkert få köpa någon extra filt om det nu blir vit soffa, så att man kan ha som ett lite extraskydd utifall att. Tack för tipsen om soffan, här ska det göras affärer!