måndag 27 oktober 2008

Helgrapport..

Helgen spenderades helt spontant i Stockholm, biljetterna bokades i torsdags eftermiddag och K&D var snälla och gav mig husrum. Anledningen till resan var en inbjudan till överraskningskalas för en av mina bästa vänner. Och hur kan man motstå?
Lördagen sov jag länge och sen tillbringades dagen med K på stan, på kvällen bar det iväg på kalas med tårta och tapas. Söndagen var smått förvirrande ibörjan pågrund av den extra timmen men sen blev det lunch på stan med E och därefter träffade jag återigen födelsedagsbarnet.

Lite blev det shoppat, mest kläder men på Clas Ohlson hittade jag till min stora förtjusning en adventsljustake som både jag och G kunde godkänna. G's krav var att den skulle vara så disktret som möjligt och mitt var att den fortfarande skulle kännas som jul. Efter att ha stått och tvekat mellan svart och vitt fick två stycken vita fick följa med hem.

[Bild: Lånad från Clas Ohlsson]

Inga kommentarer: