måndag 9 februari 2009

Inga vanliga tulpaner

Jag lovade ju att visa fler bilder från vår nya lägenhet och tydligen så är vissa delar av min familj väldigt angelägna att detta blir uppfyllt. Har via G fått höra att de båda K:na starkt propagerar för uppdateringar av bloggen.
Tyvärr blev det inte så många bilder tagna så ni får nöja er med följande bilder från det kombinerade vardagsrummet/matsalen. I soffan skymtar man mina nya fina Havstulpankuddar från Mairo, nämnde jag att jag är grymt kär i dessa? Tittar man noga kan man även se de fina vita lampfötterna som jag fyndade på Åhléns rea. Den lilla Wordletavlan har fått flytta ut i vardagsrummet, tanken är att det ska komma en ny, betydligt större och mer personlig canvastavla i sovrummet som även den gjorts med hjälp av Wordle. Men mer om den senare..

[Foto: Privata]

4 kommentarer:

Myownhome sa...

vad fin din ordmolns tavla var! :) och bilderna från ditt hem också!

Godnatt. :)
//Johanna

Anonym sa...

SÅÅÅ fint du har hemma! Det vita stora bordet - vad är det för bord? Vi är på jakt efter ett sådant! :-) Läckra kuddar du har i soffan/fåtöljerna! Hoppas att helgen har varit bra!

(Ps. Har du sett tävlingen med vinster från Eva Solo, Rosti & Lalo på min blogg just nu?)

Anonym sa...

Vem är Tolvis?

Spana in svaret på Borås coolaste blogg :)

www.arntyochmirry.se

Anonym sa...

Vilken underbar blogg du har och vet du vad? Jag följer nu din blogg! :-) Kanske du vill följa min också? Kramar Benita