torsdag 28 februari 2008

Att ha ett gästrum

Ni kanske minns min dröm om att få ha ett arbetsrum/bibliotek. Har funderat lite på det hela och kommit på ytterligare ett användningsområde för mitt framtida extrarum: Ett gästrum! Jag vet, vad innovativt.. Vilket fall som vore det grymt bra att ha ett sådant, inte för att jag har mycket folk som sover över men man vet ju aldrig..
Så min tanke är att om man byter ut min önskade divan mot en dagbädd, förslagsvis Tromsnes från Ikea, så har man kvickt och lätt lagt till min önskade funktion. Ett rosa överkast som tar upp färgen i tapeten och kuddar i brunt vore inte heller helt fel. Kanske en rosa gardin!

Det enda som saknas nu är en ny lägenhet med ett extrarum..


[Bild: Eget kollage med bilder från Ikea.se och Ellos.se]

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh...vad fint!!
/anna.a/dromhem.blogg.se

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Den tapeten har jag funderat på till dotterns rum! Jag tycker den är jättesöt!

Kram Annica

Tjohalia sa...

Det lät som ett härligt inrett gästrum! Kram Sandra