tisdag 26 februari 2008

Ibland är ens pokvän bedårande söt..

Igår firade jag och G att vi varit tillsammans i 18 månader. Han hade planerat att överraska mig med blommor på jobbet men tyvärr snurrade blombudet till det så de kom först på kvällen när jag kommit hem. Men jag blev överraskad i alla fall, det är inte varje dag det ringer på mobilen medan man är i affären och man får frågan vart man vill ha blommorna levererade någonstans.

Egentligen skulle de ha varit vita, lång historia varför, men de hade inte det så det blev dessa underbara röda rosorna som dofta ljuvligt istället. Kissan tycker med om blommorna, speciellt de roliga grässtråna. Så nu hoppas jag bara att buketten har överlevt dagen när jag kommer hem.

[Bild: Privat]

1 kommentar:

Tjohalia sa...

Nåå vad romantisk kille du har. Grattis på 18-månadersdagen! Ha en bra dag, kram Sandra