måndag 25 februari 2008

Daglista


Jag kände mig mig utmanad av Inspiration och Design och CarlssonKarlsson.

1. Vädret utanför mitt fönster:

Solen skiner och våren känns i luften

2. Lyssnar på just nu:
En dammsugare och folk som pratar

3. I går gick jag och lade mig:
Gick och la mig vid halv 11 tiden

4. I dag vaknade jag:
Vaknade lite i 7 och gick upp lite över.

5. Jag har på mig:
Ljusa jeans och en svart skjorta

6. Senaste person som ringde mig:
Mamma

7. Senaste person som jag ringde upp:
G

8. Senaste person som skickade sms till mig:
Systern

9. Senaste person som jag skickade sms till:
Systern

10. Senaste vän jag addade på Facebook:
Minns inte

11. Som addade dig:
Minns inte

12. Senaste person som mejlade mig:
Min chef

13. Sista sajt som jag kollade på:
Inspiration och Design

14. Ska göra idag:
Skriva om lite kod. Slå in G's presenter.

15. Bra eller dålig dag idag?
Underbar dag!


Jag uppmanar alla som läser detta att svara på samma frågor. Känn dig träffad!

2 kommentarer:

Tjohalia sa...

Vilken rolig lista och kul att den har spridit sig runt de flesta bloggarna. Kram Sandra

Tjohalia sa...

Svar: Vad skönt att det verkar fungera att ha mattan tillsammans med katt, speciellt då vi har två :)

Vad smart att sy saker från tyget själv, kram Sandra