måndag 17 mars 2008

Tema: Blå

Nilla som har bloggen Tankebubblor har utnämt denna vecka till temavecka och temat är färg. Tyckte det hela lät som en rolig idé och kunde inte låta bli att hänga på. Får se hur det går, vet ännu inte om jag kan lägga upp bilder alla dagar. Men dagens färg är i alla fall blått vilket man kanske inte riktigt kan utläsa av min bild. Men tyvärr så finns det inte så mycket vackra blåa saker i varken mitt eller G´s hem. Jag har blåa tapeter i vardagsrummet, som jag inte alls tycker om och G har blåa våttapeter i sitt badrum. Inte vacker någonstans. Men tavlan som min bild föreställer är just vacker, G målade den när han var 5 år gammal och den innehåller bland annat färgen blå. Får visa er helheten någon gång men just nu får ni nöja er med en detaljbild. En dålig sådan dessutom eftersom min kamra ligger hemma hos mig och det bara fanns en mobilkamra att tillgå.


1 kommentar:

Zizzi sa...

Jag har en tävling på min blogg just nu, titta gärna in till den. KRam cissi