onsdag 26 mars 2008

Tillbaka från påskledigheten


[Kollage: Eget med bilder från Dukatbord.se och Hoganaskeramik.com]

Så var man återigen tillbaka i verkligheten. Hoppas ni alla haft en bra påsk och känner er utvilade. Själv har jag mest tagit det lugnt, ätit gott, tagit långa promenader och sovit oförskämt mycket. Men nu blir det nya tag och jag tänkte gå ut starkt och dra igång lite diverse saker nu efter ledigheten, bland annat träningen som blivit lidande på sistone. Kommer även att försöka bli lite mer aktiv här på bloggen, känner att den kommit lite mer i skymundan än vad jag egentligen vill.

På vägen upp till Skaftö körde vi inom Freeport och Fabriksbutiken där jag fyndade fina svarta fyrkantiga mattallrikar från Höganäs och två gråa Kivi lyktor från iittala. Höganäs är vad jag tänkte satsa på vad gäller servis här hemma, tanken är att jag ska ha delar i svart och cirrusgrå men det kanske även blir några i vitt. Svart och grått känns som en bra bas som man sedan kan variera i all oändlighet. Såg dessutom i tidningen imorse att Inspiration nere i stan har rabatt på Höganäs, handlar man för femhundra betalar man trehundra, handlar man för tusen betalar man sexhundra och så vidare. Med sådana priser kan de räkna med ett besök från mig när lönen kommit in på kontot..

1 kommentar:

Tjohalia sa...

Det är en fin service! Kram Sandra