tisdag 22 april 2008

Temavecka: Randig måndag


Måndag: RANDIGT

[Bild: Privat]

Hos Ellas inspiration är det just nu temavecka, temat är mönster och den varan har jag faktiskt en del av i mitt hem som jag tänkte passa på att visa. Men tyvärr är jag som vanligt lite sen, eller min pojkvän var lite sen. Det var meningen att han skulle komma hem med kameran igår och sen skulle jag ta fina bilder under kvällen. Men när han väl kom hem var klockan väldigt mycket och jag var väldigt trött. Hann med att ta bilden jag tänkt på det randiga men inlägget fick helt enkelt vänta tills idag.

Bilden föreställer mina randiga teburkar från Marimekko.

Dag 1: RANDIG Måndag
Dag 2: PRICKIG Tisdag
Dag 3: BLOMMIG Onsdag
Dag 4: RUTIG Torsdag
Dag 5: FLÄTAD Fredag

2 kommentarer:

Anonym sa...

De var ju superfina burkar!
Och... bättre sent än aldrig heter det ju, eller hur! ;)
Kramar

Anonym sa...

Snygga burkar! Kul att du hänger på! Ha en fortsatt mysig kväll! Vi ses bland blommor imorgon! Kram Karin