lördag 9 augusti 2008

Fördelar och nackdelar..

Det finns både fördelar och nackdelar med att ha en pojkvän som driver företag. Nu har ju pojkvännen dessutom inte bara ett företag utan 3 men det som tar mest tid är Canvas-Photos.se, mest eftersom han faktiskt måste tillverka något konkret.

Nackdelarna är ganska lätta att räkna ut: han jobbar mycket, han jobbar sent, han tänker på sitt företag hela tiden, det finns alltid något han borde göra, han har svårt att ta semester osv.
Men det finns faktiskt fördelar med: jag får tavlor, jag får lära mig väldigt mycket om företagande och ibland får jag faktiskt vara med i tidningen, bla här och här.

Bilden nedan tog vi hemma hos mig under en produktfotografering, det innebär att alla saker på bilder faktiskt är mina, utom tavlorna då. Och tittar man riktigt noga så är det faktiskt jag och G som är på bild i fotoramen nere till vänster.

[Foto: Canvas-Photos.se]

1 kommentar:

jennys hus sa...

kan tänka mig att det både är för och nackdelar med eget företag. Har en pappa som är det och det är ju alltid nått.

Vad fint sovrummet blev. fint med många kuddar:-) Kram/jenny