onsdag 20 augusti 2008

Personliga tavlor


[Foto: Privat]

Har sett på en mängd bloggar hur man använt sig av Wordle för att skapa spännande och personliga tavlor. Kunde naturligtvis inte låta bli utan hängde själv på trenden och gjorde några egna ordmoln. Bland annat gjorde jag en där jag använde mig av sången "Ännu doftar kärlek" som jag modifierade något för att lyfta fram vissa ord. Skickade länken till pojkvännen eftersom han brukar gillar roliga internetfunktioner och sen tänkte jag inte mer på det. Men senare på kvällen när pojkvännen kom hem hade han med sig ett paket, han hade varit söt och skrivit ut ordmolnet på canvasduk till mig. Just nu står tavlan på byrån i sovrummet i väntan på att vi ska orka sätta upp den på väggen.


Läs även andra bloggares åsikter om , , .
Jag har placerat min blogg i Lund på bloggkartan.se.




4 kommentarer:

Tjohalia sa...

Åh vad gulligt gjort, det blev verkligen superfint som canvas! Kram Sandra

jennys hus sa...

vilken lyx att få den tryckt på canvas. blev supersnyggt!!
Kram/jenny

Anonym sa...

Smart!

Rhodin sa...

Vilken underbar kärleksförklaring av honom. Pussa på han från mig ;o) hihi!