måndag 13 oktober 2008

Senaste nytt..

..och anledningen till att det blivit så glest mellan blogginläggen på sistone är att vi ska flytta. Jag har meljat som en galning för att få tag på ett nytt ställe att bo på eftersom lägenheten vi bor i nu dels är för liten och dels så får vi faktiskt inte bo kvar så länge till. Men igår skrev vi på kontraktet för en alldeles underbar lägenhet som vi ska hyra i andra hand. Jag säger bara trägolv, öppna ytor, högt i tak, stora fönster, öppen spis (dock igensatt) och diskmaskin.. att den sen dessutom ligger centralt och har nära till pendling gör inte saken sämre. Naturligtvis har jag redan börjat inreda den, trots att alla säger att man ska bo in sig först, men jag vet inte hur man låter bli..

I november kommer flyttlasset att åka. Jag och G drar till Malmö!

I Malmö finns det en snygg bro..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad roligt att ni fått tag i en sån härlig lägenhet. Hihi jag kan inte heller hålla mig och vänta på att bo in mig. Hoppas du visar bilder sen. Kram Sandra

Fröken Fräken sa...

Låter som en fin lägenhet! Jag skulle också direkt sätta igång och göra upp en massa inredningsplaner, det är ju det som är det roliga med att flytta!