lördag 22 november 2008

Bildkavalkad



[Bilder: Privata]

Har varit lite tyst när på bloggen på sistone och min enda förklaring är att jag har haft alldeles för mycket att göra. För att kompensera bjuder jag därför på en bildkavalkad med bilder från den nya lägenheten. Bilderna ovan är alla tagna i vårt nya vardagsrum så faktiskt börjar ta form, fattas dock en del saker, t.ex tavlor att hänga på väggarna och en lampa över vardagsrumsbordet. Men vi är grymt nöjda med matbordet från Ikea och våra Millerstolar från Mio.

Nedan bjuder jag även en bild på vårt sovrum och jag kan redan nu avslöja att något på bilden är relaterat till den tävling, min första tävling, som kommer att presenteras här på bloggen imorn. Så håll utkik så kommer mer information.


[Bild: Privat]

5 kommentarer:

jennys hus sa...

vad fint ni har det, läckert med hyacinterna i muggarna:-)
Kram/jenny

Anonym sa...

Vilka härliga bilder du bjuder på! Det ska bli spännande att se vad det är för tävling. Kram Sandra

Iris // Alla dagars kaos sa...

Fina bilder du visar upp. Jag blev också väldigt förtjust i hyacinterna i muggarna :)

Pysselprinsessan sa...

Vad fint ni har fått det! Ska bli kul att se fortsättningen!
Kramar

Anonym sa...

Vilka fina bilder från ditt hem & vilken fin blogg du har!! Jag hittade hit via din superbraiga tävling! Nu håller jag tummarna att jag vinner... Kommer definitivt tillbaka hit till din blogg igen! :-) Hoppas att du får en bra dag!