söndag 23 november 2008

Tävling: Canvas-Photos.se


TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

Tävlingar är alltid skoj och nu är det äntligen min tur att få hålla i en. Har fått tjata en del på G men nu har det blivit av och jag kommer i sammarbete med Canvas-Photos.se att lotta ut ett presentkort på en canvastavla. Presentkortet är på en 30x40 tavla med valfritt motiv där tryck, ram, montering och frakt ingår. Värdet är nästan 600kr.
Allt du behöver göra för att vara med att tävla är att lägga in en kommentar till det här inlägget. För att få en "extra lott" så länkar du till tävlingen i ett inlägg på din blogg, kom bara ihåg att uppge att du länkat i din kommentar. Använda gärna någon av bilderna. Man behöver självklart ingen blogg för att vara med att tävla, uppge bara din mejladress i kommentaren.

Vinnaren kommer att dras söndagen den 7e december kl 12.00 och beställer vinnaren sin tavla innan den 15e december hinner den fram innan jul.




Ett av de tryck G gjort till mig är Wordle tavlan som numera står på byrån i sovrummet.




143 kommentarer:

Unknown sa...

Åhhh vilken bra tävling, jag vill gärna vara med länkar nu.
Kram

Anonym sa...

Jag är defentivt med :-) Ska länka på min högra sida!

Kram!

Nettan sa...

Men himmel, en canvas tavla vill man ju inte missa att vara med & tävla om.
Klart man är med & självklart länkar jag till dig !
Kram Nettan

Anonym sa...

En liten chans att vinna, men jag testar väl.
Kram

Julhuset sa...

Japp, den vill jag vinna, har länkat.

Iris // Alla dagars kaos sa...

Ja jag vill absolut vara med! Jag har länkat i min blogg också nu!

ha det bra!

Anonym sa...

Åh vilket härligt pris, jag tycker Canvas-tavlor är så snygga!

Jag har länkat:
http://tjohalia.blogg.se/tavling/2008/november/vinn-ett-presentkort-hos-canvas-photos.html

Kram Sandra

Unknown sa...

Hej

Jag vill vara med och tävla

Anonym sa...

Wow vilken vinst. Jag hoppas verkligen turen är på min sida nu!
Här är min länk:
http://vagavinn.blogg.se/2008/november/vinn-ett-presentkort-pa-en-canvastavla.html#comment

Anonym sa...

Vilken fin vinst, jag är med, vore så kul att få en canvastavla på sonen...

http://molnboanna.blogg.se/2008/november/canvas.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Jag är med och tävlar :D

Mail: maaschLiin_ @hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill absolut vara med!!

Anonym sa...

Denna utlottning vill man ju inte missa,...hoppas hoppas man för en gångs skull har lite tur!! Skulle verkligen behöva en läcker tavla på mina vita väggar!
gotland@speedmail.se

Anonym sa...

Jag vill vara med! Jag har typ, ett dussin bilder som jag vill ha som tavla. Om jag vinner - kan jag välja en i alla fall!

Anonym sa...

Klart jag vill vara med tyvärr så har jag ej någon blogg så en liten lott för mig men håller tummarna hårt har en sån fin bild som jag ska fixa till canvas så fort det blir pengar över:)

asawallgren72@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill vara med:)

Anonym sa...

Jag vill vara med! :D

Skulle bli en perfekt julklapp till min moster, eftersom jag inte vet vad jag ska ge henne :S

Eva sa...

Hej! Vilken fin blogg=) Jag är gärna med och tävlar! kram

eva_olofsson1@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med, här är länken: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.5844725

Anonym sa...

Jag köpte en systemkamera för några månader sen och ska åka till Thailand i vinter... Jag skulle bli otroligt glad om en utav mina vackraste semesterfoton fick komma till tryck på en canvastavla.

Till saken hör att det är min och mina barns allra första utomlandsresa! Vilket minne det skulle bli...

Anonym sa...

hej
jag vill vara med och tävla..
har även länkat på min sida:
http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.5845485

Ingela la la sa...

Jag är med och tävlar. Vilken vinst!
Jag har länkat i min blogg på vänstersidan.

Ingela

Kajsa sa...

Jag vill definitivt vara med och tävla! Skulle behövas lite konst på mina nakna väggar..

Tjingeling!

ANNIKA sa...

Sååå snyggt jag är med.
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

WOw jag är verkligen med i denna tävlingen vi håller på att renovera vårat hus så en tavla hade suttit fint;)
Håller tummarna nu då!

Rhodin sa...

Jag vill vara med och har länkat dig på min blogg. Valde din egna Wordle-tavla som bild eftersom jag tycker den är så vacker! Ha en underbar dag. Kram Terese

Elina sa...

Jag är så gärna med http://finaelina.blogg.se/tavlingar/2008/november/canvastavla.html
min länk till inlägget där jag skrivit och tipsat

Anonym sa...

Jag vill vara med ! :)

♥ Malte och Lisa ♥ sa...

Jag vill självklart vara med i tävlingen.

Lbr1010@gmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar

http://klockanlinda.spaces.live.com/blog/cns!1F654E8AB2A442C2!727.entry

Anonym sa...

Jag skulle vilja ha en på barnen så jag hoppas att turen är med mig!
svartakatten@live.se

Anonym sa...

jag vill gärna vinna en sån fin tavla =)

Anonym sa...

Jag är med =)

http://ejmis.blogg.se/2008/november/tavling-21.html#comment

ej-mis@hotmail.com

Anonym sa...

Jag har länkat och är med i tävlingen :)

mail: train__@hotmail.com

♥ mamman i huset ♥ sa...

Självklart vill jag tävla om ett sådant fint pris!

Anonym sa...

En canvastavla vill man ju inte missa att vara med och tävla om. Skulle bli jätteglad om jag vann och tavlan skulle passa jättebra när vi har en vägg som behöver fyllas upp :)
Jag har även länkat om tävlingen i ett inlägg på min blogg.

Nanna sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!

Anonym sa...

Jag är med och tävlar! :)

malin_92girl@hotmail.com

Anonym sa...

Är med i tävlingen & länkar den såklart i min blogg.:-)
Vore en perfekt födelsedagspresent till mig själv.
Vill så gärna ha en bild på min son på detta sätt.:-)

/anna

Anonym sa...

Jag är med i tävlingen och här är länken...

http://rospinglan.blogg.se/2008/november/tavling-om-canvas-photo.html#comment

Ha en fin kväll!

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med :)

Anonym sa...

Åh, vilket fint pris!
Jag vill gärna vara med och tävla!

Nina sa...

Vill också gärna vara med! Vilket önskepris!
Jag lägger en länk i min blogg också!!

Anonym sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla, vilken underbar julklapp!! :)

Anonym sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla - en mer perfekt julklapp är svår att hitta!

Här har jag även länkat:
http://deliquate.blogg.se/2008/november/canvastavla.html

Kram

Anonym sa...

Svar: Vilken fin tävling du bjuder in till - självklart är jag gärna med och tävlar! Får väl se hur länge turen håller i sig :-)

Ann-Catrin sa...

Ohh hade jag missat din fina tävling...
KLART man vill vara med.. hoppas hoppas hoppas!!

Kram
A-C

Anonym sa...

Jag är med :)
biiiina@hotmail.com

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Jag vill också vara med i dein tävling!

/Caroline

Anna Nilsson sa...

Rolig tävling, jag vill vara med!

anna_nilsson_163@hotmail.com

Anonym sa...

jag är med :) har länkat: http://zipzo.blogg.se/2008/november/entry-23432203.html#comment

Maria sa...

Hur kunde jag har missat detta, detta måste jag vinna! Har så många fina svartvita foton på både sambon o hunden, som jag har planer på att förstora!
Deltager o länkar på min blogg, håller tummarna hårt!

Anonym sa...

jag är självklart med och tävlar!

cristel_alund@hotmail.com

IKT i min vardag sa...

Älskar vackra ord så självklart vill jag vara med och tävla om den fina tavlan.

Jag länkar från mig i högerspalten.

Kram Linda

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla!!!

Anonym sa...

Självklart är man med och tävla!
Håller tummarna :)

Anonym sa...

Vill gärna vara med men har inte lärt mig att länka till min blogg=)

Grodmamman sa...

Vilka härliga tavlor! Gillade wordle-tavlan skarpt!
Jag länkar.
Kram

Wenda sa...

Hej jag är med och tävlar (:
Länkade för ett tag sen :P

http://morethenperfect.blogspot.com/2008_11_01_archive.html#7929319441903383873

Addis och Leif sa...

Åh vad roligt det vore att vinna! Är gärna med och har länkat från vår blogg!

Mvh
/Addis

Nanna sa...

En kommentar till eftersom jag inte lämnade mail i förra :-)

mvh Nanna nannae@live.se

Anonym sa...

Vilken perfekt tävling nu till jul. Är så klart med i din tävling och håller på vinnst.Skulle vara trevligt och vinna den fina tavlan.
kram

Lilla huset på prärien sa...

Tjoho... ja det får jag ju inte missa! Jag är gärna med o tävlar - din tavla med orden där är ju jättefin! / Hälsningar Jenny

Anonym sa...

Åhh, jag är med o tävlar=)
Åhh, jag hoppas att jag vinner;-)

fiafrideback@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla eftersom jag håller på att göra om mitt rum och har tänkt mig precis en sådan här tavla, skulle passa perfekt! :D Ha det bra!

Anonym sa...

Hej, Jag vill gärna vara med och tävla :)

http://ahlbackcaroline.blogg.se/2008/november/utkast-jag-ligger-i.html

Sandrah sa...

Jag är med. :)

charie_charie@hotmail.com

Mammansblogg sa...

Jag vill ju självklart oxå va med å tävla! Jag bildar å länkar i min blogg! Mvh Linda

maria josefin sa...

Jag är väldigt gärna med och tävlar! :)

Har länkat här:

http://sweetjosefin.blogspot.com/2008/11/vinn-en-supersnygg-tavla.html

jennys hus sa...

Jag är med och har länkat.
Kram/jenny

fröken Sätterlund ✯ sa...

Jag är gärna med och tävlar. Hittade hit från Jenny hus. Jättefin blogg!
:) Therese

Linda -Galleri Palla sa...

Snyggt det blev med wordl-orden :) I´m In!

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla!

Jag har länkat på min blogg:

http://petramedaoche.blogg.se/2008/november/tavlingar-2.html

//Petra

Anonym sa...

Vilken härlig vinst!! Jag är gärna med å tävlar... Kramen

Fru Laurin sa...

Tyvärr har jag ingen blogg att länka till men hoppas på tur ändå. Gjorde debut som bröllopsfotograf i höstas och jag har en favoritbild som jag ännu inte visat brudparet - vilken julklapp att ge dem den på canvas !

MammaRebecca sa...

Jag vill också självklart vara med:)och länkar ju från min blogg hit

Hallonmamma sa...

Vill så klart vara med och tävla!!
maria@bjarenet.com

Anonym sa...

Åh en tavla på sonen skulle passa perfekt över soffan... Håller tummarna hårt...

Isabella sa...

Har länge funderat på att köpa en canvastavla! Vore ju förträffligt om man lyckades vinna en :)

Anonym sa...

Hittade hit via Jennys hus och detta var en tävling som passade mig så jag vill gärna vara med och tävla. Jag har också lagt en länk från min blogg hit!

Anonym sa...

Just ja jag har ju länkat till tävlingen från min sida. Glömde skriva det! :D

Anonym sa...

Jag är gärna med och provar lyckan när det är ett så fint pris i botten. Jag länkar också till tävlingen i min blogg: http://gladjeamnen.blogg.se/2008/november/annu-fler-tavlingar.html

Anonym sa...

självklart vill jag oxå vara med o tävla..
lägger in en länk på min hemsida för extra tur...

ha d bra
Camilla

www.hemmafix.blogg.se

Anonym sa...

Åh!! Vad jag vill vinna denna! Självklart har jag länkat!

Maria sa...

Jag är också gärna med!
mjuffs@yahoo.se

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar


/Jennie
einne@hotmail.com

Anonym sa...

jag är jätte gärna med och tävlar. skulle bli så glad om jag hade turen att vinna. hoppas på tur nu. kram

Har även länkat i bloggen: http://zoulfashion.blogg.se/tavlingar/2008/november/canvas.html

Anonym sa...

Jag vill gärna tävla och få chans på en fin tavla!

Titta gärna in på min blogg och se länken till dig. Fina bilder och mycket fin tavla med texten på.

Pysselprinsessan sa...

Jajamensan jag vill tävla! Vinner jag ska jag äntligen "sätta katterna på väggen"! ;P

Kramar

maria sa...

Älskar ord & budskap!

Behöver en fin, stilren & enkel tavla i vårt sovrum där de vita väggarna gapar tomma.

så jag vill såå gärna vinna tavlan :-) håller tummarna!

Jag länkar till din tävling på bloggen!

Kram M

Anonym sa...

Åh, canvastavlor är såå fina, helst i svart/vitt! Är gärna med och tävlar!
Länkar från min blogg:
http://annashem.blogg.se/2008/december/canvastavla.html#comment

Anonym sa...

SJÄLVKLART vill jag också vara med och tävla om den fina tavlan =)
/Helena

lillan_o@hotmail.com

Anonym sa...

Perfekt tävling för mej som verkligen är sugen på en canvas-tavla!;) Länkar i min blogg. Ha en bra dag!

Anonym sa...

Hej Jenny!

WOW vilken tävling!!! Jag har skrivit ett eget inlägg om din tävling på min blogg nu! Nu håller jag tummarna stenhårt för att jag blir den lyckliga vinnaren!!! Hoppas att du får en bra dag!

http://dahlarna.blogg.se/2008/december/jag-vill-vinna.html

Anonym sa...

Åh, jag är jätte gärna med och tävlar även om chansen är minimal vid såna här tävlingar.

Kram o tack för en underbar inspirerande blogg som jag följer ständigt.

Anonym sa...

Underbart pris! Klart att jag är med och tävlar med min lilla lott då jag inte driver någon blogg men ett litet försök kan man ju alltid göra!

Om mig sa...

Jag är gärna med och tälvar, har länkat till min blogg...

HELENA ERIKSSON sa...

Jag vill vara med och tävla!
Länkar gör jag oxå!
//Helena

Marica sa...

ÅHHHHHH VA FINT!!!
En sån vill jag ha *trånar*
LÄnkar självklart, i min högra sida på bloggen & hoppas på turen..

Ha det bäst.. :-D

Anonym sa...

Vilken underbar tävling. Dessa tavlor är ju bara helt fantastiska.
Har inte tittat i din blogg förut, kul med en blogg att inspireras av.

Melkers Mamma sa...

Jag är gärna med i tävlingen och har länkat hit i min blogg! /Jennie

Anonym sa...

hej!
jag vill jättegärna vara med och tävla!
fannnie@hotmail.com

Ela sa...

Jag är hemskt gärna med & tävlar om denna fina vinst. Länkar till din sida i min blogg.

Mvh Ela.

Anonym sa...

Klart att jag tar chansen att vinna!
jenny_kjellin@hotmail.com

Anonym sa...

Klart jag är med och tävlar har även länkat från min blogg
http://lottsfi.blogg.se/2008/december/tavla-om-en-canvastavla.html

Anonym sa...

Åååhhh gud dom är så snygga!
Är väldigt gärna med!
Håller tummarna!
Kram

Miss Tree sa...

Jag har precis målat om sovrummet och skulle så väldigt gärna vilja ha en ny tavla att pryda det med!

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Åh, jag vill vara med... Vilken toppenvinst. Jag har länkat: http://johannadesign.blogspot.com/2008/12/ngra-tvlingar-igen.html
Vänligen Johanna

Anonym sa...

Jag vill absolut vara med och tävla. Hoppas på att det är min tur denna gång att vinna.
JAg har länkat.:)

Mjuka sa...

Vill så gärna vara med! länkat såklart
kram M

Anonym sa...

Hej!
Jag vill absolut vara med och tävla. Tyvärr har jag ingen blogg så jag kan inte länka, hoppas det går bra ändå.


asteraa_@hotmail.com

Anonym sa...

Vill absolut vara med.
Hoppas på tur.

Kram Sara

sara_backstrom78@hotmail.com

Helen sa...

Skulle gärna stå som vinnare i denna tävlingen! JAg länkar på min blogg!

Anonym sa...

hej jag vill vara med och tävla . Och jag har länkat :)

Anonym sa...

Hej å vilken fin tavla jag vill jätte gärna vara med och tävla om den.länkar i min blogg så att vi ska bli fler tävlande.Jag hoppas på vinst då jag behöver ha någon tavla på väggen och den skulle passa perfekt.den är jätte fin så jag hoppas på vinst håller både armar o tår att jag ska vinna.http://mammatingeling.blogg.se kram Cizzi

Emm sa...

Åh, det här vill jag verkligen vinna! Så självklart är jag med och tävlar. Och jag har länkat.

amaryllis sa...

Klart man vill vara med i denna tävling..
har länkat den

Nettan sa...

Här vill jag vara med att tävla! Har självklart länkat på min sida.

En liten smula sa...

Jag vill vara med och tävla! Länkat från min blogg har jag också gjort

Sabina sa...

Hej! Jag vill jättegärna vara med och tävla om en canvastavla, vilken fin vinst!
Har länkat till min blogg.
Mvh. Sabina

Anonym sa...

Hej! Klart jag vill vara med och tävla! (evakronfalt@gmail.com) Har även länkat till tävlingen på min blogg. (www.kronfalt.se) Jättekul tävling! =)

Wenda sa...

jag är med och tävlar, jag har länkat:

http://morethenperfect.blogspot.com/2008_11_01_archive.html#7929319441903383873

r e b e c k a sa...

Vilket jättefint pris! Klart att jag vill vara med och tävla och jag har länkat i min vänsterspalt.
Ha en skön kväll! :)

Liz sa...

Vilken perfekt tävling du har, för mig alltså. Min Dotter har nämligen önskat en canvastavla i Julklapp.
Självklart har du en länk sida hos mig.
Kram från Malmberget :)

Anonym sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i tävlingen! Kram Kram

Anonym sa...

Jag tar en lott och hoppas på tur!

pernil@telia.com

Anonym sa...

Hej, har oxå tänkt göra en canvas tavla länge. Hade tänkt en närbild på våran söta dotter som är 5 månader nu. Om man skulle ha turen att vinna här så skulle man få tummen ur och besätlla tavlan innan jul.

millalilla@gmail.com

Anonym sa...

jag vill vara med!! :)

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om en underbar tavla! Jag har länkat från min blogg

Vitudden sa...

Hejsan!

Jag vill gärna vara med och tävla :-) Jag länkar från min blogg.

Ha en bra dag!
Ulrika

Unknown sa...

Jag vill självklart vara med! jag länkar oxå ;)

Mjuka sa...

vill så klart vara med och tävla! Har länkat på min blogg
kramar Main

Studerande Inredare sa...

Så fin tavla en sån vill jag oxå ha! Så jag länkar på min sida...

Maria sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla! Har länge funderat på en canvas till vardagsrummet. Lägger en länk till höger på min blogg. Trevlig helg!

Barn & Inredning sa...

Vill gärna vara med i tävlingen,hade passat utmärkt ovan för min soffa...som ska prydas med foto på familjen i olika ramar..

Länkar till min sida

Mvh Malin

m family goes västerut sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om en tavla!! Det ska bli en julklapp isåfall.

Vill du kan du tävla hos mig.

Tack/L

Emmie sa...

Är mer än gärna med o tävlar, o hoppas på de bästa, Ha en trevlig 2:a advent för de ska vi ha med glögg o julmarken // Emmie

Petra C sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Petra C sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla! Länkar på min blogg.

petra_f73@hotmail.com

Anonym sa...

Hej

jag är med och tävlar

Monkan sa...

Jag vill väldigt gärna vara med och tävla om en canvastavla! Kul idé att sätta Wordle på canvas, ursnyggt.

Jag har länkat i ett inlägg och lägger det också i sidomenyn.

Anonym sa...

Åååå, så söt tavla . vill ju gärna vara med. /isis/

http://isklockan.tradgardsblogg.se/

Anonym sa...

Jag skulle inte tacka nej till en canvastavla.

http://blogglosacamilla.blogg.se/2008/december/tavling-hos-jenny.html