torsdag 13 november 2008

Pausbild

[Bild: Casanova]

Bloggandet går hemskt dåligt just nu. Det verkar varken finns tid, kraft eller ork att göra något seriöst. Det mesta av min energi går just nu åt till så mycket annat. Men i helgen ska jag bara få njuta av min nya fina lägenhet och förhoppningsvis kan det få mig på rätt köl igen. Ses förhoppningsvis då!

Bilden ovan är ett exempel på den inredning som vi tänkt oss i vardagsrummet. En vit bas med svarta inslag och sen accenter för att piffa upp det hela.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt! Alltid smart med neutrala, tidseviga färger, och sen kan man piffa upp med en accentfärg! Och det är ju så lätt att byta ut när årstider och humör svänger, utan en allt för dyr penning!

Jag har vitt och grått som basfärg och ust nu kör jag på grönt som accentfärg, men börjar tröttna, ska klura ut nån ny :)

Kan tipsa om en kul inredningssida för inredningstokiga. Hittade den på nån inredningsblogg här om dagen..

http://www.inredningsskolan.se/simulator/

Man får roliga tips, och får verkligen se hur olika färgsättningar kan förändra intrycket.

Hoppas du blir inspirerad! :)

Anonym sa...

Vilken snygg inspirationsbild!
Kram Sandra

"anntherese" sa...

Ser att du gillar heminredning. Då kanske min site är något för dig? På anntherese.se kan du välja bland unika och annorlunda motiv att dekorera ditt hem med. Fototavlorna passar utmärkt som present eller julklapp till den som gillar heminredning och design! Jag säljer även vackra vykort och inspirerande fotoböcker. Välkommen in på ett besök!