onsdag 5 november 2008

Det närmar sig..


Här händer inte så mycket just nu, tyvärr. Men flytten och allt vad det innebär tar just nu upp det mesta av min tid. Det finns så mycket som ska packas och det finns ännu mer som måste införskaffas, vi har inga möbler alls att fylla lägenheten med. Men det börjar ta sig, än så länge har följande införskaffats:
  • Malm byrå, svartbrun från Ikea
  • 8 vita Miller stolar från Mio
  • 2 barstolar från Jysk
  • Soffbordet Plain från Mio
  • Stort vit elliptiskt bord från Blocket
Tips på barstolarna från Jysk hittade jag här och här. 100 kr styck är inte alls farligt, dock var stolarna slut i hela Sverige ett tag, men efter att ha ringt och ringt så fick jag tillslut tag på två. Förhoppningen är att det ska komma upp bilder här snart, har inte blivit så många på sistone, men på fredag så har jag flyttdag och då kan jag ta bilder av lägenheten och dess nuvarande utseende i dagsljus.

1 kommentar:

Annika sa...

Så roligt med en ny lägenhet! Kul att se bilder och läsa dina tankar kring inredningen i nya lägenheten. Det ser ut som att ni kommer att få det jättefint!