tisdag 25 november 2008

Underbara hem att drömma om..



Fler bilder hittar du här.


Precis som så många andra har jag blivit frälst i de underbara hemmen från Alvhem, en mäklarfirma i Göteborg. Så mycket underbart vackra bilder som man kan drunkna i hur länge som helst. För att inte tala om hur mycket inspiration man får, har tusen idéer som jag vill förverkliga genast.

Det är skoj att det är så många som vill vara med och tävla. Tyvärr är det några av er som inte har lämnat en mejladress i er kommentar och då är ni tyvärr inte med och tävlar. Men skriv en ny kommentar eller mejla mig på jhennah@gmail.com så löser det sig.

Jag har nu placerat min blogg i Malmöbloggkartan.se!

3 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Oh vad bra du tipsade mig om tävlingen..nu är jag med och hopopas där!!

Underbara inspirationsbilder du bjuder på*'TACK!!

Kram till dig
A-C

En inredoholic sa...

Så snyggt!

Lilla fröken kavat sa...

Hej!

Helt underbara bilder, så rofyllda!

Ha en trevlig helg!
Kram "S"