fredag 30 januari 2009

Comeback?

Vet att jag har varit grymt dålig på sistone vad gäller bloggen och egentligen har jag inget att skylla på. Flytten är ju redan avklarad, jag har pendlat så pass länge att jag borde vant mig och träningen började jag med efter det att mina inlägg slutade komma. Kanske har jag bara behövt en paus, behövt samla lite energi och inspiration för även om jag inte har skrivit något själv så har jag varit runt och titta in hos er alla. Hur klarade man sig någonsin utan Blogglovin'?


[Bild: molinas.se]

Idag hittade jag något som verkligen fick min energi och inspiration att flöda, tyget Havstulpan från Mairo. Eller hittade och hittade, jag skrev om tyget redan här och lovade då mig själv att så fort jag flyttat skulle jag köpa tyget och sy kuddar. Nu blev det ju inte riktigt så, har hunnit flytta 2 gånger till sen dess och ännu bor det inga Havstulpaner i min soffa. Men idag hände det, jag upptäckte att Molinas har rea och en av de saker de reade ut var just dessa kuddar, och dessutom i just den färgen jag ville ha. Så förhoppningsvid dröjer det inte länge nu innan dessa skönheter få bo hemma i soffan.

Gud så jag har väntat och längtat! Hoppas nu bara att de verkligen blir det lyft för soffan som jag hoppas på!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Vilken otroligt fin kudde!
Trevlig blogg du har! Ska fortsätta kika runt här lite!

Välkommen att besöka min blogg!