torsdag 27 mars 2008

Vill ha: Mairo Havstulpan



Under besöket på Sköna hem i Staffanstorp hann jag förälska mig i tyget Havstulpan från Mairo. Så nu försöker jag så gott det går att sluta tänka på det, men min tanke är att så fort jag flyttat, när nu det blir, ska jag köpa och sy kuddar att ha i soffan. *håller tummarna för att det blir snart*

Försökte hitta bra bilder på nätet men det gick inte så bra. Bilden överst är från Mairo och stämmer bäst färgmässigt och på den understa ser man mönstret bäst.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen superfina gardiner, jag förstår att du inte kan sluta tänka på dem. Och i förra inlägget superfina klockor, vill ha!

Må gott

Anonym sa...

jag menar naturligtvis timer inte klockar, hihi kom inte på ordet, ..

Fröken Fräken sa...

Mairo har många härliga mönster. Tittar man för ofta på dem, vill man ha alla. Jag är nog mest förtjust i den gröna versionen av detta tyg. Skulle göra sig jättebra som tygtavla!

Who is Sophie? sa...

Tjusiga!

Kram