onsdag 30 januari 2008

Klockradion är på plats..

Skrev tidigare om klockradion som jag köpte från ClasOhlsson och kom på att jag faktiskt inte visat några bilder på hur det blev. Radion hamnade som planerat i sovrummet och används numera flitigt på morgnarna för att få mig och G att vakna. Kan meddela att det inte fungerar. Vi tar fortfarande alldeles för mycket tid på oss för att vakna men en fördel är att vi numera får vad som händer i världen innan vi ens stigit upp ur sängen.


[Bild: Privata]

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måste först bara säga.. vilken härlig blogg du har! :)


Tack för dina goa rader!!
Jag sitter här på jobbet nu och är lite smått chockad över responsen jag fått på detta. Milda matilda.. Över 150 kommentarer och en hel drös med mail!!
Inte ens i min vildaste fantasi kunde jag tro att man hade så många som brydde sig om mig och min lilla fnuttiga blogg! haha

Det gör mig på så gott humör igen, det värmer långt in i själen!! Får mig att vilja kavla upp ärmarna och kanske blogga lite snart igen, inte ska dom ha det nöjet att få mig att sluta med det som jag älskar att göra!

Spårningen på idioterna är i full gång. Om dom bara visste...
Den dagen jag får reda på vilka dom är.. Då kommer jag har tuggat ordentligt med taggtråd.

Tusen tack igen för dina rader!!

Ha det bäst så länge!!!

KRAM!!!!

Tjohalia sa...

Snyggt! Skulle gärna haft den radion om den hade rymts här hemma.