fredag 22 februari 2008

Nyhet från Bemz


Var inne på Bemz häromdagen och insåg till min stora förtjusning att de numera även säljer överdrag till Ikeas soffa Karlstad. Vilket är väldigt trevligt eftersom det är en sådan jag har har. Provade lite olika klädslar och de jag fastnade för visar jag här nedan. Speciellt förtjust blev jag i den första, det är något speciellt med röd klädsel på en soffa. Me like a lot!
Men de andra var också fina och det känns skönt att veta att jag inte längre bara har Ikeas sortiment att välja bland.





Som ni kanske minns drömde jag om ett kontor för ett tag sen där jag ville ha en rosa divan. Kanske skulle köpa en Karlstad divan och köpa detta överdrag som är svagt rosa, precis som jag vill ha det.. [Bilder: Ikea.se ]

4 kommentarer:

Tjohalia sa...

Så roligt att kunna variera efter tycke och smak! Ha en trevlig helg, kram Sandra

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

härliga!!! En sån vill jag ha!!

Ha en riktigt skön helg!!♥♥Kram♥Millan♥♥

IKT i min vardag sa...

Karlstad är den soffan som jag ska köpa snart ju! Så kul att de gör överdrag till den (lär väl behövas med en treåring i hemmet).
Så härligt att få se lite Spanienbilder, var där på sportlovet...

Hälsningar Linda

Anonym sa...

Gosh, vilken fin blogg du har!
Jag letar överdrag till min fåtölj här i Singapore, men tyvärr har de inte allt sortiment som Sverige har...
Har lagt över ett linnetyg istället, inte så där supersnyggt men det får duga så länge!