fredag 6 februari 2009

Efterlängtad helg


Så var det fredag igen, någon mer än jag som känner: Äntligen!? Egentligen har det inte varit en speciellt intensiv vecka, jag har tom jobbat mindre än jag brukar men det känns ändå som den har varit för evigt.

Några ljuspunkter har det dock varit, mina kuddar som jag skrev om här kom igår och sen har jag lekt med tapeter. Exakt vad jag gjort med dem får ni se imorn. Tapeterna jag använt kommer kommer från Ferm Living och mina prover hittade jag hos Tapetorama.

Family Tree
Fashion


Helgen ska förövrig inte alls spenderas på ett lugnt och avslappnade sätt, ikväll blir det middag hemma hos en kompis och imorn blir det stor fest. Förutom det tänkte jag hinna köpa en ny klänning, träna, fota och pyssla hemma. Vi får se hur mycket det hinns med..


Inga kommentarer: