söndag 3 februari 2008

Nyheter i köket

Var nere på stan i fredags och var ju bara tvungen att se vad jag kunde hitta för gröna detaljer att ha i mitt kök. Blev faktiskt en hel del och jag visar några av saker på bilderna nedan. Håll till godo.
________________

Inne på Tehuset Java hittade jag dessa underbara gröna kökshanddukar
från Himla och kunde helt enkelt inte motstå dem.


I min hörna hamnde en ny bricka som jag hittade på Village.


Så här blev det när jag hängde upp handdukarna.


Vyn mot fönstret, här var det tänkt att hissgardien skulle sitta men
tyvärr var fönstet för brett och det fanns ingen som passade. Kommer
därför att sy en gardin själv av tyg som jag köpt på Ikea, återkommer
med bilder så fort det är klart.


Vy mot spisen.


Kökshyllan där jag samla mina favoritsaker och förklädet
som var inspirationskällan för kökets förvandling.

[Bild: Privata]

3 kommentarer:

Maria sa...

Vår fint, verkligen fräscht!

Ann-Catrin sa...

hejsan!!
vad roligt att du hittade till min sida så jag hittade din fina... vad mysigt du har gjort det.. ser så himla fräsht och ljust ut... snygga handdukar..jag bara älskar Himla!!!
nu måste jag kika runt lite till här.. för jag har massor kvar!!
Vi "ses" väl snart igen?!
Visst är det ok att ta min ide om lattemuggar... det är ju det som är grejen med blogg.. i varje fall en del... man "snor" åt sig och inspireras.. det är så härligt!!
Må så gott A-C

IKT i min vardag sa...

Hejsan svejsan!
Du har verkigen fått till det i ditt lilla kök, ser så himla fräscht ut!
Vann ett par disktrasor från Himla i julklappsspelet (tradition i min familj)de är "himla" bra...;-)

Kram Linda