torsdag 3 april 2008

Trevlig helg!

Nu försvinner jag iväg på miniweekend. Tänkte passa på att gå lite tidigare från jobbet och sen ska jag intala mig själv att det är fredag. Har bland annat tänkt ta en tripp till Ikea, var länge sen sist och jag kan inte komma på ett bättre sätt att påbörja ledigheten. Helst hade jag förvisso spenderat kvällen med G men han är upptagen på annat håll så jag får roa mig själv. Imorgon blir det sovmorgon och bär det av till Köpenhamn. Ska bli så skönt! Så nu får vi bara hoppas på fint väder.

Har länge tittat på denna fina vas från Ikea och idag kanske den får följa med mig hem. Vet ännu inte var jag ska ha den men det är ett senare problem, eller? Var någon klok människa som sa att om man inte kan sluta tänka på något så ska man köpa det. *ler*


[Foto: Ikea.se]


Blev utmanad av Pysselprinsessan som har bloggen Pyssla mera att visa upp vad som är bäst och pest hemma hos mig men det får vänta tills nästa vecka.

Hoppas ni alla får en skön helg!

1 kommentar:

Pysselprinsessan sa...

Hi hi! Den är fin den där vasen! :) Ang bäst/pest så är det frivilligt att vara med, det glömde jag nog skriva... <:o/
Ha det bra!
Kramar