onsdag 30 juli 2008

Rea på Ilva

[Kollage: Eget med bilder från ilva.se]


Det är hyfsat lätt att lista ut att jag är en "sucker for black" och jag hade inte protesterat allt för vilt ifall någon av sakerna ovan flyttade hem till mig. Men gladast hade jag blivit för stolarna nedan, de hade gjort sig underbart i vårat vardagsrum som är vitt och svart med detaljer i rött. Att de sen är på rea dessutom gör ju inte saken sämre, 649kr stolen kostar de. Nu är det bara två problem kvar, att övertyga älsklingen att det är vettigt att införskaffa dessa stolar och sen bestämma vilken färg jag vill ha..

Vilken gillar ni bäst?

[Bild: ilva.se]

2 kommentarer:

jennys hus sa...

det är svårt ibland att bestämma sig för vilken färg man ska köpa. Förstår att du tycker det är svårt för båda var verkligen jättesnygg.Kram/jenny

Tjohalia sa...

Vilka snygga saker du har valt ut! Håller med Jenny att det är svårt att välja. Fast vilken du än väljer så kommer det att bli snyggt. Kram Sandra