fredag 29 augusti 2008

Coolaste teknikprylen?

[Bild: Lånad från Hemfeber.se]

Älsklingen hittade prylen ovan och han är helt såld, själv är jag lite mer skeptiskt. Någon som kan gissa vad det är för något? Jag hade stora problem att komma på vad det var, innan jag läste den tillhörande texten var det totalt omöjligt. Prylen ovan är alltså en radio, en Hidden Radio, man bytar kanal genom att vrida på den och volymen höjer man genom att dra höljet uppåt. Känner jag G rätt kommer en sådan att hitta hem till oss för eller senare, så nu undrar jag bara hur stor den är, än har jag nämligen inte kunnat hitta några mått överhuvudtaget.

Vad tycker du? Flipp eller flopp?

3 kommentarer:

Sandra / Vit design sa...

Vilket härligt nytänk! Var tvungen att testa om Tommy visste vad det var. Han gissade på en lampa och det skulle jag nog också ha gissat på. Kram Sandra

Anonym sa...

Jag besökte dig idag!

Anonym sa...

Svar: Tack så mycket, kram Sandra